18.22

Bonjoour!!!!! 

Har mått p to izz hela dagen, men gick till skolan ändå och kämpade mig fram till sista lektionen då jag inte pallade mer utan drog hem tidigare. Sjukt frustrerande att det är fredag i morgon och jag fortfarande är sjuk :( ville göra någonting roligt i morgonkväll men nu går säkert inte det, erwtyueorfpg789 :( 

Har i allafall gjort iordning världens godaste mellis och ska nu skypa med mamma. Såg att fler av er vill se bilder och sånt på hur jag bor, saken är den att jag tror inte jag får fota hela huset, det står typ i reglerna... Men jag kan säkert fota mitt rum och kanske något annat, måste bara städa först haha :D får bli i helgen!

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0