Astan flyttar in


Gissa vart jag är nu?? Hos min nya värdfamilj :D och alltså... jag älskar den! Eller har bara träffat min värdmamma, världens gulligaste! Hon är finlandssvensk och helt underbar, så skönt att hon pratar svenska! Om någon timme så kommer hennes barn hem så då ska jag få träffa dom för första gången, hehe lite nervöst sådär. Huset jag bor i har 3 stora våningar och jag har den översta våningen för mig själv med eget badrum, tvrum och sovrum :D det är sååå himla fint att jag knappt tror att det är sant! De har 3 jättesöta hundar och 3 jättegulliga katter, ena ligger brevid mig nu här och vill kela hela tiden. Mamman är ute med alla hundar nu och jag ska fortsätta packa upp! Vi hörs om ett tag igen :D

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Feett kul att du har det bra! är glad för din skull

2012-09-02 @ 19:20:47
Postat av: Anonym

Visa bilder på hur du har det(alltså rummen och så), skulle vara så kul:)

2012-09-02 @ 23:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0