Första skoldagen avklarad


Idag gick jag min första skoldag, och den var ända från 8.10 till 18.00... Extremt långt, men hade så himla mycket håltimmar däremellan så eftermiddagen gick väldigt fort. Blev fika ute i kvarteret Neuilly där skolan ligger :D Detsutom så var skolmaten helt underbar! Man fick välja mellan pizza, kött, pasta, fisk, olika sallader, baguetter, ostar och sen världens största efterrättsbuffe :D sååå nice! Dock har jag förlorat min enda långa sovmorgon på måndagar som var till 14.10..... Har extremt långa dagar här borta, slutar runt 17-18 väldigt ofta nämligen och har mer håltimmar än sovmorgonar. Men några har jag kvar så det är nice!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0