Friday i'm in love

Kom till skolan i morse tidigare än jag brukar, och det var verkligen inga svenskar där då så jag stod ensam med alla franska elever o ba yess.... helloooo :) men sedan kom alla och jag hade 2 lektioner innan jag slutade. Åkte hem, gjorde i ordning lunch och pluggade faktiskt lite :D yeeyyey! (Btw ska jag egentligen ha luciaövning om en timme, men har ingen ork för det idag. Men asså luciaövning i september?! MON DIEU)

Nu ska jag packa i ordning en väska eftersom Lene kommer och hämtar upp mig om en timme eller så. Ska hääänga där ikväll och kurera mig helt och hållet, förhoppningsvis blir jag frisk tills i morgon kväll för då händer det grejer!!!! Puss :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0