I'm back!

Helloooo! 

Har inte haft någon tid att blogga i helgen, har heller inte haft någon lust så därför blev det inte av! Men nu är jag tillbaka :D Idag åkte jag och Marina in till Musee D'orsay och hon bjöd mig på lunch där innan vi gick på en utställning. Kan seriöst åka till det museet bara för maten, ni ska bara veta hur jävla gott det var! Sedan handlade jag lite presenter till min pappa bara för att han älskar konst, tänkte göra honom glad och skicka lite på posten :D

Nu sitter jag och väntar på att lilla sushigubben ska komma hit med vår mat, det lär dock dröja typ 45 minuter, men det gör ingenting det ska bli sååå gott så :D

Kommentarer
Postat av: Ebba

hej fin blogg typ XDXD

2012-09-30 @ 21:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0