Les Halles


Slutade vid 11.25 idag vilket var superskönt, så vi väntade på att matan skulle öppna i typ en timme så vi sedan kunde äta lunch där innan vi drog :D asvärt eftersom det är så bra mat!

Efter det hoppade jag, Diana och Britta på metron in till Châtelet och gick till Les Halles för lite shopping :D de har grymma affärer där, typ new look osv! Och asså new look har så sjukt mycket skor!!!! Måste typ åka in dit baaaara för att kolla på skor, för det hann jag inte idag hehe :) så det blev några timmar inne på les halles innan vi gick till Châtelet och skiljdes där åt eftersom alla skulle åt olika håll. Jag hoppade på metron som gick till champs elysees där jag faktiskt lyckades hitta nästa metro som jag ska ta! Känner mig så sjukt duktig som kan hantera byten härborta, det är verkligen inte det lättaste om man är yr som en jävla höna haha :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken upplevelse det måste vara att bo i Paris! Kan tänka mig hur häftigt det är att flytta till ett helt okänt land i ett år. Riktigt grymt! Jag undrar om du kan lägga upp en bild på sakerna som du köpte idag? :)

2012-09-14 @ 20:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0