Lifesavers↓

Herregud vilken tur att jag inte gick till skolan idag, har nämligen fått feber nu också :( Har legat inne hela dagen och bara kollat på serier, ätit glass och skypat! Riktigt skönt, men den senaste timmen så fick jag ju även feber så nu känns det inte liiiika kul. Något som i allafall piggar upp är att mammii kommer hit om exakt en vecka!!! :D

Annars så har jag fått världens bloggtooorka så kom gärna med förslag vad ni vill läsa om :D vill nämligen kunna titta tillbaka om ett år och minnas hur jag hade det här, så help me!!! 

Kommentarer
Postat av: Frida

Mer bilder på Paris, skolan, där du bor, ditt rum osv! :)

2012-09-26 @ 19:55:30
Postat av: Lovisa

liksom typ på ytterdörren om du bor mitt på gatan osv, hehe
och bilder på huset inuti

2012-09-26 @ 20:45:55
Postat av: Anonym

dina tankar kring Paris, olika upplevelser, bilder på Paris :)

2012-09-26 @ 22:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0