Long good monday

Eftersom jag går på ett franskt gymnasium som är katolsk, så har ju de vissa klädregler vi måste följa. Vi får inte visa för mycket hud, och det finns inget som är så jobbigt att gå i dessa kläder som jag haft på mig idag när det är såhär varmt! Har svettats som en gnu all day!!! Har endast haft 2 lektioner, men däremellan har jag hur mycket hål somhelst så jag och 3 andra tjejer åkte iväg till ett stort shoppingcenter i La defance på hålet och shoppade, fikade på starbucks o så :D inte så man klagar! Slutade klockan fem och då skulle vi till Stadshuset i Neuilly med en fransk klass och träffa den svenska ambassadören i Frankrike. Det hölls tal och bjöds på snittar, rätt kul faktiskt hehe :D lååång dag med andra ord

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0