Love this place



Ledsen för dålig uppdatering, men när helgerna är här så vill man bara uuuut och se Paris hehe :D hinner ju inte det i veckorna liksom! Så idag efter frukosten gjorde jag mig i ordning och hoppade senare på metro mot Montreuil, men hoppade av i St augustin där jag mötte upp Stephie :D Vi gick och åt lunch på en jättemysig restaurang vid operan, så himla gott!!!! Efter det gick vi runt i några timmar och tittade i alla butiker, vi var inne i den stora gallerie la fayette också där alla märkesbutiker finns och fönstershoppade hehehe.... Innan vi skiljdes åt blev det självklart en fika på Starbucks också ;)

Blev typ förföljd på hemvägen nu, not very nice kan jag säga. Jag älskar verkligen Paris hur mycket somhelst, men vissa människor här gör det väldigt svårt för en hahah :( tänker inte åka hem ensam med metro på helger längre.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0