Sliten osv↓


Det bästa på hela dagen är verkligen sekunden när man kommer innanför dörren och få sätta på sig mjukisar o lägga sig i sängen :D fan vad skönt! Hade nämligen en asjobbig kväll igår, började först grina när jag skypade med Elsa och efter det ringde mamma mig och då skrek jag verkligen ba KOM HIT ELLER SÅ ÅKER JAG HEM, JAG ORKAR INTE MER samtidigt som jag grät helt hysteriskt. När jag senare gick ner till köket började jag grina igeeen framför min värdmamma, men hon är världens gulligaste så hon bara kramade mig, tog fram världens godaste macarones (med choklad o karamelfyllning....... dör) så satt vi sedan och pratade hela kvällen! De är så förstående och bra den här familjen som jag hamnat hos, love theeem :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0