Some alonetime


Sitter nu i "mitt" rum här hos Lene. Vet att det var några som undrade vem hon var, och det är min mammas barndomsvän som är min extramamma här borta :D vi står varanda rätt nära så det känns hur bra somhelst att ha henne här i Paris. Hon och hennes huzband skulle bort ikväll så jag har haft egentid hela kvällen, typ det skönaste på länge. Lagade middag till mig själv, tog ett asnice bad och gjorde sedan i ordning massa gott :D Har verkligen hunnit tänka igenom en del grejer, och jag mår så mycket bättre nu! Behövde verkligen komma hit! Den första veckan här har varit jävligt känsloblandad, man känner bara folk på ytan så tidvis har jag känt mig så fruktansvärt ensam. Men nu har jag kommit fram till en hel del grejer och saker kommer ordna sig, för allt ordnar sig i slutet. Och om saker inte har ordnats, då är det inte slutet ännu ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0