Sushidinner


Barnen i familjen har fortfarande inte kommit hem så det var värdmamman, jag och deras grannar som åt middag tillsammans :D hon hade beställt hem sushi till oss, så det var supergott. Detsutom snackade vi franska under hela middagen! Förstod rätt mycket, och fick faktiskt fram en hel mening på franska. Blev säkert helt fel men fick beröm faktiskt, så sååå tokigt kan det nog inte ha gått :D man får bara skita i om man säger fel, är ju här för att lära mig!

Nu sitter jag i min stora säng och äter svensk lösgodis :D tog ju med mig ett och annat kilo så jag ska säkert klara mig några dagar till! ;) I morgon har jag faktiskt planer för hela dagen. Ska upp tidigt eftersom min "värdbror" haha ska visa vägen till skolan. Där ska jag möta upp en svensk elev som jag ska umgås med till klockan två då vi ska möta upp alla andra 60 elever och hitta på något, lära känna varandra osv! Ska bli superroligt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0