Trött.com


Imorse åkte jag och min värdbror iväg runt niotiden. När vi skulle ta metron hade någon precis hoppat framför tåget där, så hela linjen upphörde såklart så vi fick ta en annan buss till ett annat tåg till en annan metro som sedan ledde till en buss och seeeeeen var vi framme. Helt sjukt hah... :) Där mötte jag upp en jättegullig tjej som hette Ebba och vi gick runt i området en stund och sedan gick vi hem till hennes lägenhet. Hon bor här med sina riktiga föräldrar så vi åt lunch där och begav oss senare iväg och mötte upp hela ssp gruppen. Där var vi från tre till sex och fick information, lekte lekar... Jaa lite sånt där :D

När jag sedan skulle ta mig hem så hade jag panik eftersom jag inte visste hur den "vanliga" vägen såg ut riktigt eftersom han bara hade förklarat. Jag gick vilse en gång, men hittade sedan bussen som tog mig till metron, och där var det såklart en massor av problem nu kring rusningstiden, men tillsist kom jag fram och kunde sätta mig på bussen som ledde hem :D Är så jävla trött nu att jag smäller av...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0