Tvdinner


Jag och min värdmamma är ensamma hemma i helgen då barnen är bortresta, så ikväll beställde vi hem extreeeema mängder sushi och massa annat gott som vi åt i soffan framför en bra film :D det var så himla mysigt!

Filmen tog precis slut och jag sitter nu proppmätt i min säng och tänkte snart krypa ner under täcket hehe. Tycker verkligen det är viktigt att ta tid till sin värdfamilj så man kommer dom nära, jag ska ju trotsallt bo här i ett år och då vill man ju känna att de litar på en. Jag tror att det betyder supermycket för dom att man spenderar mycket tid hemma med alla och umgås såhär i början, det är bra att bygga upp ett förtroende så man lär känna varandra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0