Voilà


Jag och mamma bestämde oss för att åka och handla och sedan åka hem till Lene och laga ihop en middag tills hon kom hem :D så vi stod i köket i några timmar och lagade mat och fixade. Man äter ju middag vid typ tio här, så jag är så fruktansvärt äckligt mätt nu....... Förrätt varmrätt och efterrät herregud spricker snart! Annars så kom jag precis upp ur badet där jag låg och skypade med Elsa i någon timme sådär haha, asnice :D

Imorgon kommer det bli en lång dag. Vi ska vara hos min "exxx värdmamma" klockan 11 och hämta tillbaka mina väskor jag lämnat där. Inte så jag längtar efter den lilla stunden direkt... På eftermiddagen sen ska jag samlas kring skolområdet där alla svenska gymnasielever kommer befinna sig och bli upplockade av sina värdfamiljer. Jag har också fått en nu så är superglad! Dock flyttar jag inte in där förrän söndag så det känns jätteskönt att det inte blir så "seriös" dag i morgon :D men det ska bli skitroligt att se vilka som ska gå i ens klass osv, vi får se helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är Lene? :)
Det är superkul att följa din blogg nu när du ska bo i Paris! :)

2012-09-01 @ 10:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0