Fall at your feet

Helgen hade inte kunnat sluta med dramatiskt än den gjorde. Maria har varit i London över helgen, och igår tog hon beslutet att flytta hem till Sverige igen. Alltså, jag tror faktiskt jag aldrig gråtit så hysteriskt som jag gjorde igår, jag grät i 5 timmar konstant, och sen typ hela natten. Det var liksom en blandning av chock och bara att jag blev så himla ledsen. Vi har verkligen umgåtts varje dag i skolan och efter skolan, varje helg, hela hela tiden här nere. Vi har gått igenom allting tillsammans och verkligen delat allt. Utan henne här skulle jag aldrig ens stannat, så jag blev minst sagt förstörd. Åkte tidigare till skolan imorse för att ha något slags avskedsmöte med mentorn, Maria och hennes mamma. Vi satt i lärarkontoret och grät allihopa, försökte fatta något slags beslut. Sedan följde jag med Maria och hennes mamma till ett ställe där vi åt lunch. Så ikväll åker hon, men efter alla tårar så ska hon nu tänka igenom allt när hon kommer till Sverige. Om det verkligen är det här hon vill. 

Jag hade i allafall bett Maria köpa ett par mjukis/träningsbyxor åt mig från Victoria's Secret när hon var i London. Så innan vi tog avsked fick jag en kasse fylld med byxorna, svenska skvallertidningar, choklad och sådär! Så nu är det rätt självklart vad jag ska göra: lägga mig i sängen och äta choklad. Har inte klarat en enda lektion idag, så nu är det bara att göra sitt bästa för att må bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0