Happy V-day

Heeeej och glad alla hjärtans dag allihopa!!!!!!♥ Hoppas ni firat ordentligt hehe, jag älskar sånnahär dagar som skiljer sig från det vardagliga och trrråkiga :D dock firas det inte sådär jätteordentligt härborta om man jämför med Sverige tycker jag. Men det är mysigt ändå och man får göra på bästa sätt vilket jag har gjort hehe. Det var en sån dag då man inte alls orkar gå på franskalektionen som är dölång, dåligt, men jag var inte på topp och det är ju faktiskt valentines dayyyy :D Så jag åkte hem, sov, åt kakor och tittade på film.

Imorgon är det även FREDAG wiehoo, och det kommer bli världens bästa helg! Imorgonkväll blir det välkomsfest för alla skåningar och sen ska vi hitta på något kul efter det. Britta fyller 18 på onsdag så det måste vi ju också fira :D sedan har vi spikat lunch på Vapiano på lördag (längtar redaaaaan). Sedan ska majsan sova hos mig på lördag och då har vi planerat myskväll. Så ser det ut at the moment alltså :D

DESSA OREOS ÄR ALLTSÅ DOPPADE I VIIIIIIIIT CHOKLAD... fattar ni hur gooott???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0