Hej från uppsala

HEEEJ HÖRRNI!!!!!!!! Har inte haft någon tid alls för att uppdatera då jag har haft världens bästa helg med världens bästa vänner o familj :D Alltså min lycka i fredags går inte att beskriva. Att överraska Elsa är bland det bästa jag någonsin gjort, jag skakade och var så nervös innan haha! Men åååååh vad värt det var, hennes reaktion kommer jag leva på hela livet!!!!!!! Hehe. Sedan åt hela min familj middag hos hennes familj, precis som förr i tiden. Så mysigt så! I lördags träffade jag Elsa på dagen och vi var på stan och bakade sedan nutellakakor :D så underbart att återigen sitta i hennes kök, äta och diskutera livet♥♥♥ På kvällen träffade jag Blomström som jag också längtat efter huuur mycket somhelst! Vi hade en så hiiimla rolig kväll, Uppsala har verkligen blivit roligt medans jag varit borta ehehhe...... Kom i allafall hem i söndags och hade bara en lugn dag, gick ut på en långpromenad med Elsa och sådär. ÄLSKAR VÅRA PROMENADER har typ saknat dom mest av allt haha.

Idag började dagen med ett tandläkarbesök... Gick faktiskt braa trots att jag blivit av med en halv tand och har haft asont i mina visdomständer. Sedan mötte jag upp min lilla mormor och gick lite ärenden med henne på stan och åt lunch :D det var jättemysigt! Det har varit sååå fint väder också! På eftermiddagen träffade jag Elsa och gick på en promenad(<333) och nu kom jag precis hem. Ikväll ska vi äta tacos!!!!! ÅH SÅ GOTT. Har längtat i typ 2 månader!!!
Asnice bildkvalite ändå!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur reagerade hon!?! :D

2013-02-25 @ 20:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0