Helgen + idag


Är tillbaka efter en suuuverän helg! Hade en superrolig kväll i fredags, först välkomstfest och sen åkte vi vidare ut. Jag sov senare hos Maria och lördagen började med världens godaste pasta på Vapiano, jag kan inte förklara hur god den är!!!!!! Det blev därefter shopping och promenad genom Tuilerierna, över kärleksbron och sedan förbi Saint Germain för att slutligen hoppa på tåget hem till mig och ha världens myskväll med pizza, oroeos, passionsfrukter och melodifestivalen :D

Idag har det varit världens, jag upprepar, vääärldens finaste väder (som resten av helgen tihiiiiiiii) och man lever därmed på lyckorus. Vi köpte lunch och satte oss i Tuilerierna idag också där de nu förbereder för fashion week! Dock kommer inte jag vara här när det är :'( GRÅTER BLOOOD över det.......... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0