Snabb liten update

Heeeeeeejzan!!! Åh vad livet tööggar på bra hemma :D så kul att vara här, kan inte förklara hur mycket man uppskattar alla saker som man inte ens tänkt på tidigare när man bott i Sverige. Underbart att bara få umgås med världens bästa vänner och världens bästa familj♥♥

Idag åkte jag och mamma till doktorn för att undersöka min mage och sådär. Och därefter följde jag med henne till hennes jobb en stund och fikade innan hon skjutsade hem mig eftersom jag var tvungen att plugga. Sedan så mötte jag upp Elsa och vi åkte faktiskt och tränade :D gick på ett intensivpass vilket var så jääävla skönt!!!!! Har inte tränat på hur länge som helst...... wunderbart!!!!! Imorgon ska jag och Amanda till fyris och prata med syv/rektorn om hur allt ska läggas upp inför 3an. (Herreguuuuud what time goes fast!!!!!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0