Denna helg


Heeeeeeeeeeej. Dålig uppdatering här under helgen, men det fick bli en liten paus eller vad man ska säga. Vi har firat min värdbror en hel del och där emellan har jag varit på Café de fleurs i Saint Germain med Maria och även hunnit med lite shopping :D så det har varit superbra! 

Dock har vissa saker gjort mig extremt besviken i helgen. Och det är inte saker som har hänt här, och därför blir jag ännu mer irriterad som ens låter sakerna komma åt mig. Att inte vara i Uppsala, utan istället skåda allt som händer utifrån ger mig de sjukaste perspektiven någonsin. Fyfan vad alla beter sig äckligt mot varandra, era prioriteringar är så vrickade att jag vill kräkas. Är så glad att jag är här jag är nu, och det är så många av er som skulle behöva denna lilla resa mer än jag. Åka bort ett år och inse vad som egentligen spelar roll och vad som egentligen betyder något. Sluta stå och stampa på samma jävla plats, klart som fan ni beter er som ni gör. För det händer inte ett skit i lilla tråkuppsala, vakna upp från era falska lilla bubbla som inte ens existerar. 

Såååå nu går vi vidare :) Haha nej det är inte bara saker från i helgen som gör mig såhär upprörd. Men ni vet, det samlas och byggs på och tillslut kommer den här siiiiista lilla saken. Men okeeeej nu lämnar vi det, punkt punkt och punkt

Kommentarer
Postat av: Elsaaaaasaaassssaaa

Du behöver inte dom! Puss älskling

2013-01-28 @ 17:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0