Grattis till världens bästa tjej



Idag är det ingen vanlig dag, för idag är det min bästaväns födelsedag!!!!!!!!!! OCH DET FINNS INGET VÄRRE ÄN ATT JAG INTE ÄR DÄR JUST NU OCH FIRAR HENNE SOM JAG GJORT I ALLA ANDRA ÅR SEN JAG VAR BEBIS MEN OKKKK. Jag hoppas du har världens bästa dag i allafall, världens bästa singe♥♥ 

Förutom att jag har haft ångest över att inte befinna mig hos Elsa hela dagen så har jag haft det bra :D sovmorgon och fika vid Eifeltornet efter skolan, hehe parissssstyle!!!!!! Nej men det var jättemysigt :D har nästan inget plugg nu heller så det är soft. Det drar igång nästa vecka så det gäller att njuta verkligen!
 

Kommentarer
Postat av: ZingezLoz

Hahahahahahahahahaha åhh min älskling TACK

2013-01-11 @ 07:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0