Le weekend


Igår vid tolv mötte jag upp Britta och Maria vid Tuileries för att äta brunch på le pain quotidien, har verkligen sett framemot den frukosten! Så sjukt god! Vi satt och pratade där i några timmar innan vi begav oss vidare på en liten promenad innan vi hamnade på Starbucks hehe. Därefter gick vi förbi Champs Elysées och där blev jag bestulen på min plånbok... Känslan att någon har lyckats öppna min väska, sticka ner handen och tagit min plånbok gör mig så äcklad. Så obehagligt. Så då försvann allt, mina pengar, mitt legitimation, ja allt verkligen. Hur som helst åkte vi till Maria efter det och gick iväg till Sushi Planet i Asnières för att tröstäta. Sedan hade vi filmmys hela kvällen :)

Just nu känns det som att den här lyckliga bubblan jag levt i hela veckan börjar spricka. Man inser att man egentligen inte är så lycklig under allt det bubbliga. Tiden som kommer komma efter sportlovet kommer förmodligen vara den bästa. Perioden fram tills dess känns sååå lång och så död...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0