Mercredi 9 janvier

Bonsooooir! 

Vet niii, jag har haft en jättebra dag idag :D alltså för det första har skolan faktiskt varit rolig och sen slutade jag TRE istället för sex. Då hoppade jag och Stephie på metron för att åka till Champs Elysées för shopping :D kanske dumt med typ den största turistgatan, men det var knappt något folk och plus att där ligger ju Abercrombie, världens största H&M och jaa typ alla affärer man vill in i! Och någon så sjuuuk rea var det, eller ja... det börjar idag med 30%, sen om ett par veckor blir det 50% och tillsist 75%. MEN jag hittade jättefina saker iallafall, en skjorta, en fuskpälskrage och ett par skor :D heelt nöjd! Det blev även en fika på Starbucks självklart, där jag nu uppenbarligen känns igen........ Har inte varit på Champs Elysées Starbucks sedan första advent men det spelade ingen roll. De ba bonjour la suède, dig kommer vi ihåg!!!!!!!! I was like :) :) :)

Fick nyss en kommentar där det önskas en frågestund om hur det är att plugga i Paris,´asbra förslag då jag ändå uppdaterar så dåligt. Säger till när det är dags :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0