På plats i Paris

Försvann lite där vaa, men det var bara några få dagar kvar i Sverige så ville verkligen bara umgås med alla och sådär.

Åkte från Sverige idag och jag överdriver inte när jag säger att jag har gråtit hela dagen. Först när jag sa hejdå till pappa, sen blev det ännu värre på Arlanda när jag skulle säga hejdå till mamma innan säkerhetskontrollen. Har gråtit ungefär sedan dess alltså... När jag tagit mig igenom en flygresa som bestod av tårar så landade vi och jag och Sofie tappade först bort oss, men sedan hittade vi till en flygbuss som skulle ta oss till Porte Maillot. Där kliver även Britta på, OJJ dåå blev jag så himla glad! Chockad och lycklig haha :D sedan sitter vi alla tre och bölar som små barn hela vägen, och vill bara vända om och åka tillbaka till Sverige igen. Sedan skiljdes vi åt och jag satte mig i en taxi hem till min värdfamilj.

Just nu så känns det så fel. Så outhärdligt och bara... fruktansvärt fel. Hoppas det blir lättare när skolan kommer igång och man liksom kommer in i allt igen. Och ja, skolan börjar ju i morgon... OH HAPPY DAYYY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0