2 good 2 be true

Mötte upp Oscar på stan efter att jag hade besökt mormor, och tror ni inte att människan ger mig en avskedspresent eller?! Och inte vad som helst, utan den här parfymen som jag seriöst dödar för :D herregud, fööör snäll alltså, blev så himla glad. Tack igen bästa!♥
 
Sedan mötte jag upp Elsa och vi gick raka vägen hem till henne och....... gjorde chokladsmet. Classic!!!!!!! Lite för classic, men yolo. JAG DRIVER alltså på riktigt nästa person som säger yolo kommer jag cutta :) Sedan chillade vi lite hemma hos henne och nu är jag hemma redo att hjälpa mina föräldrar! Ska ha middag här ikväll och jag hade tänkt försöka få klart det mesta av packningen. Från och med i morgon vill jag bara kunna vara med mina homiezz osv och slippa tänka på att jag måste packa och hålla på :D så vore verkligen bra att få det klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0