A good monday

Vaknade i morse av världens mensvärk, man blir ju alltid lika glad :)....... Skyndade därför hem till mormor där jag blev bjuden på en rejääl lunch bestående av pannkakor! :D Lite senare när Elsa hade slutat skolan så mötte jag upp henne och vi gick hem till henne och bakade chokladmuffins♥, hiiiiiiimel i gatan vad gott det var :D

Jag och E har haft lite trassel i vårat äktenskap lately, har helt ärligt mått piss under den tiden eftersom hon trots allt är min andra halva. MEN nu är vi tillbaka på banan, back on the rääls back in buissnes!!!!! Allt är alltså som det ska vara igen ;) Nu har jag och mamma precis varit och köpt hem take away to la familia så nu blir det mat. Igen. (Klagar inte :D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0