Dan före dopparedan

Mår så fruktansvärt dåligt just nu. Somnade klockan tio igårkväll och hela natten har jag vaknat omkring 20 gånger redo att kräkas, tror aldrig jag har mått såhär illa i mitt liv...... :( Finns en del saker som det kan bero på, men jag glömde även att ta min magmedicin i lördagskväll så det kan ju vara därför också. Nej men skitkul sista dag i Sverige, ska säga hejdå till alla vänner idag också. Som att det inte kommer bli lagom jobbigt liksom :( gråtkalas all day!!!!!! 

Något som i allafall gör mig glad är den här aaaassöta pyjamasen som jag fick av Elsa igår som avskedspresent :D den är så himla mysig och skön, tusen tack älsklingen!!!!!!!♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0