Favorit i repris

Jag skojar veeerkligen inte när jag säger att jag har drömt om mat hela natten... Eller inte mat men jag har drömt om typ chokladmuffins, vaniljdrömmar, blåbärspaj och tigerkaka haha :D trodde seriöst jag skulle gå upp ur sängen och baka när jag vaknade till vid femtiden i morse..... But i didnnnnnt

Istället kör jag på en braaaaakfrulle med toast, smoothie och kaffe :D så gott! Får alltid små hang upzz på saker, vare sig det är mat eller parfymer, och för ett tag sen åt jag toast varje dag tills jag typ kräktes bara av att höra ordet toast. Men nu var det ju typ 1½ år sen så nu kör vi igen haha. Kanske inte lika ofta MEN ändå, så gott! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0