Good fridaY

Sov lite för länge i morse så var tvungen att stressa som en jävla bajzzz till stan för jag skulle möta upp mamma vid ett. Vi hade nämligen bestämt att fixa massor av grejer på banken idag inför paris :D så nu är allt betalt och klart, no turning back ;) när det var klart gick vi runt och köpte lite småsaker som jag också ska ta med mig, det är så mycket saker jag behöver som man inte tänker på hehe. Sedan tog jag bussen hem till Oscar och höll honom sällskap några timmar eftersom han är sjuk, vi bakade kladdkaka, drack cola och tittade på Tsatsiki :D Riktigt roligt faktiskt. Kom precis hem i allafall och har superbråttom nu för ska iväg på middag! Hörs senare, pusspusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0