Han är nice



Tjenzzz!!! Hade en rätt lugnt morgon i morse, åt en lång frukost, hjälpte mamma att färga hennes utväxt osv. Sen åkte vi iväg för att köpa en Iphone till lilla mig, dock hade typ alla ställen bara svarta och jag är så jävla bestämd på att ha en vit haha..... Tillslut hittade vi ett ställe där de kanske skulle kunna få in en vit tills i morgon, så det är bara att hoppas på det! :D

Efter att vi hade ätit lunch så ville jag ta en tur förbi Abercrombie & Fitch och alltså vilket jävla ställe det ligger på! Guldmurar och vet inte vad. Det sjukaste av allt var ju det att det är världens längsta kö för att komma in, så vi stod där i någon timme vilket ändå gick rätt fort tack vare att utsikten är gaaanska nice på alla abercrombie modeller som står där vid muren och släpper in folk, nästan aldrig sett så snygga människor i mitt liv :) Och sen när vi skulle gå ut bestämmer sig mamma för att knuffa in mig i en av de här modellerna utan tröja och ba: take a picsha!!! xD i was like yess hellooo......... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0