Long day

 



Jag och mamma tog metron in till kvarteren vid Notre Dame direkt efter vi hade ätit frukost typ. Vi sssstrosade runt där, gick i affärer och åt lunch :D Efter några timmar kom Lene in och vi gick och fikade innan vi sedan hoppade in i bilen och åkte längs champs elysées till kvarteret där jag ska gå i skolan. När vi var klara med allt sånt så blev det perfect timing med rusningstrafiken kan jag säga azzåå, så vi satt i bilköer i flera timmar. Nu är vi dock äntligen tillbaka :D

Gårdagen då... mötte ju min värdmamma för första gången och det var en riktig fasansfull upplevelse för att vara ärlig :) jag fick bita mig i läppen för att inte börja grina när vi satt i den där lägenheten... Vet inte hur mycket jag kan säga här egentligen allt som allt, men hursomhelst kändes allt fel pga en massor av saker så i morse ringde mamma till svenska skolan och berättade läget. Jag ska nu få byta familj och till en början bo med en svensk familj faktiskt! Vet ni hur skönt det känns eller???? Men det blir dock bara ett par dagar och sedan ska jag få byta till en annan fransk familyyy :) Men det blir en skön start kan jag väl luuugnt säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0