Melliss+

Har varit hemma och försökt få till en hyffsad packning i stort sätt hela dagen, men det är inte lätt. Har packat i, packat ur, packat om osv osv... Vill ju ha med mig allt haha :D tjocktröjorna ska jag dock vänta med att ta med mig, mamma ska komma med dom i Oktober istället för det är tydligen omkring 40 grader i Paris nu, helt galet :D

När Elsa hade slutat så mötte jag upp henne och gjorde i ordning mellis, ganska nyttigt för att vara oss i allafall ;) Banan, kiwi, cocos och surdegsbröd, riktigt nice :D Sedan åkte vi iväg och handlade eftersom båda våra familys var på ica, och nu är jag hemma igen. I morgon ska jag och Amanda till Fyris och lämna tillbaka lite grejer, få information om ansökan till annan skola och lite sånt där. Har skjutit upp det lite för länge nu hehe ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0