Nice vinkel


En extremt jobbig vinkel hahaha dubbelhaka, insyn under the drezz och gud vet vad... Men ändå :D Herregud vad varmt det är här, det går knappt att vara i solen utan att typ dö av värmeslag. Satt ute i 15 minuter och sen var jag tvungen att gå in, men jag ska inte klaga för det är så fruktansvärt härligt! :D

Efter vi hade ätit frukost så gjorde vi oss i ordning och åkte iväg till en stor galleria där alla underbara affärer fanns som typ forever 21 osv hehe wiih :D Är verkligen fortfarande på jakt efter långkjolar/klänningar men det finns ingenstans. Kollade därför inte på så mycket andra grejer, utan har tänkt göra det i morgon för då ska vi vara mer inne i Paris typ. Annars då, har sånn fruktansvärd ångest så ni anar inte. Så fort mamma kramar mig börjar jag grina och ber henne att inte lämna mig här... 

Om en liten stund ska jag, mamma och Lene åka och hälsa på min värdmamma för första gången. Ska lämna väskor och ser hur hon bor. Jag är en sekund från ett nervöst sammanbrott för tillfället, jag bryter ihop hela tiden av nervositet och rädsla. Herregud... önska mig lycka till, ska försöka presentera mig utan att framstå som en efterbliven jättebebis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0