Nightyyy atm

Har precis tagit en dusch och satt på mig min pyjamas, ska alldeles strax sätta mig och rensa ut min gamla skoldator som ska tillbaka i morgon. Och ja i morgon är det torsdag, och på tisdag åker jag..... Låtsas liksom som att jag ens har en susning om hur det kommer bli, men det har jag inte. Jag kanske kommer hem om 2 veckor o ba nej det här sög. Kanske får för mycket hemlängtan, kanske inte lyckas skaffa vänner eller att jag bara vantrivs. Men fan vad jag känner mig klar med Uppsala alltså, ni anar inte. Jag vet att det här året jag har framför mig lär bli det tuffaste hittills eftersom jag nu ska stå helt och hållet på egna ben samtidigt som ordet ensamhet kommer få en helt ny innebörd för mig. Jag har aldrig någonsin tvättat mina egna kläder och tar aldrig itu med saker om inte mamma typ står och stampar bakom mig. Tror jag behöver det här året, lära mig bli självständig och sluta anförtro mig åt andra. Det kommer bli tufft, men då kommer det i allafall hända saker haha jämfört med vad det skulle gjort om jag stannade hemma. Tanken av att sitta här och uppleva förra vintern igen får mig att vilja typ... öhm aa. Vill inte sitta varje kväll och veta exakt hur morgondagen ska se ut, och jag tvekar på att jag kommer ens ha en aning om det där borta. Långt inlägg men JA, jag har en bra känsla om detta. Just nu i allafall, och det är vad som räknas :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0