So cute

 
 
Har blivit helt besatt i sånnahär volanger, inte extrema väckvolanger haha utan typ sådana hära volanger ↑ (säg volang en gång till, VOLANG. Låter btw som en medicin: jag har gått på volang) på linnen/tröjor/blusar osv, så himla fint :D har suttit och tittat efter nya kläder och det är så mycket jag vill ha, har hittat så mycket fint ååeeh gimmeee

Annarsrå, har somsagt varit i Enköping hela dagen, kom hem vid sextiden och då åkte vi och handlade middag osv. Resten av kvällen spenderades framför Hollywoodfruar, haha riktigt bra :D Tanken var att jag skulle tillbaka till fyris i morgon och fixa med allt som behövs göra... Men jag är alldeles för stressad för det nu, i morgon ska jag försöka vara hemma hela förmiddagen och börja packa. Sitter liksom i Paris om en fccking vecka!!!!!!! Hur sjukt?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart kommer dom där tröjorna ifrån och hur mycke kostade dom? :)

2012-08-24 @ 21:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0