Stresssss


Herregud vad jag är och har varit stressad heeeela dagen. Började med att få håret fixat vilket alltid tar väldigt lång tid, men nu är det äntligen klart! Fick både utväxten och nya extansions fixade så jag är såå himla nöjd! :D Sedan var det bara att börja förbereda inför morgondagen då vi ska ha avskedsfika hos mig för släkt och vänner. Så jag har bakat i stort sätt hela eftermiddagen så hela huset luktar bageri :D heeelt ok

Nu har jag precis fixat mig lite och ska snart åka hem till Sofia. Där ska vi äta och lite sånt och vara med Amanda och Linnea. Ikväll ska vi ut och göra Uppsala osäkert för en sista gång innan flytten!!!! xDxD

Kommentarer
Postat av: louise

kommer du blogga som vanligt därborta? vill fortsätta läsa :(

2012-08-25 @ 21:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0