Svar på kommentarER

Vad tycker du om Celine väskorna? Skulle du vilja ha en sån?
SV: Jaa absolut, dom är aaassnygga! Grejen är att det finns en sida som heter typ fashionsky.com eller nåt som säljer Celineinspirerade väskor (typ identiska bara att de är annat märke osv) för ca 500 kr istället för typ 3000 eller vad de riktiga nu kostar. Ett tips bara om man inte vill lägga ner en förmögenhet eller nåt :D 

Åh, var har du köpt den där jättefina tröjan?
SV: Min storebror lämnade kvar den i sitt rum när han flyttade ut, så jag antog det som han inte ville ha den så jag toog den av honom hehe :D tror dock det stod på lappen i tröjan att den var från Acne typ!

Hej fina du! vart är den där väskan på bilden ifrån? det är väl en longchamp väska antar jag ... om inte annat, kan du tipsa vart man kan hitta stoora väskor asså typ en "weekend bag" som man kan ha till skolväska? behöver en stor, snygg väska till skolan som man kan hänga över axeln. Gal1 tacksam för svar! puss
SV: Ja det är det hehe, älskar den!!!!!!! :D hmmm menar du liksom med axelremm eller som handväska mer? För inne på Mango såg jag massor av snygga, stora väskor, både dyrare och lite billigare. Min väska finna också i större modeller om du verkligen vill ha en stooooor. Den modellen jag har räcker nog ändå, tror säkert man får plats med idrottskläder också om man ska ha den till skolan likzzzzzz. Puuuusss!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0