Terrified


Hade en jättebra kväll ikväll, satt ute och åt middag med ett par vänner och så. Tanken var att vi skulle höra laleh spela därifrån, eftersom det bara dånade när kent spelade på ungefär samma plats, men vi hörde ingenting(?) haha :D Back at hoome så bokades även själva flygbiljetterna till Paris. Tisdagen den 28e augusti lämnar jag svensk mark!!!!! Det var då det slog mig kan jag säga. Nu förstår jag det verkligen. Den där chocken jag bara väntat på svämde verkligen över, och jag har sedan dess legat i mammas famn och gråtit. Det är så mycket blandade känslor kring det kommande året att det verkligen inte går att hantera. Svårt att föreställa sig för er kanske men... Fuckiiing crazyyyy 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0