The worst part

Nu är 2 stora och 3 små väskor packade och klara. Har tagit avsked av Amanda, Oscar och mormor idag och det var bland det värsta jag gjort. :( Har varit hysterisk hela dagen och jag gråter konstant, är förvånad att det finns några tårar kvar. Elsa följer med och vinkar av mig vid arlanda i morgon, och såfort jag tänker på det så bryter jag ihop igen. Ska ju även säga hejdå till resten av min familj, min pappa och storebror :( Får tänka den här veckan som kommer som en semester, för det är ju det. Börjar inte skolan därborta förrän nästa vecka så denna vecka ska jag och mamma bara umgås när vi är där och ha kul. Haha asså alla andra som har åkt verkar så jävla redo och så sitter jag blödig som en bebis och bara grinar hahah så inte redo!..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0