Thursdayy

Kom hem precis efter att både ha besökt fyris och varit på stan. Skulle väl överdriva om jag sa att datorgubben på fyris blev glad när han såg min dator... Den är verkligen helt förstörd då halva skärmen är svart och med stora sprickor i hehe... Så den tog han inte emot, får köpa ut den istället i 3an eller något. Riktig nostalgi att vara på skolan hursomhelst, kändes precis som för ett år sedan när man var ny och allt var så himla spännande hehe :D så det var lite roligt!

När vi var klara hos syv och även knipsat upp lås på skåp hit och dit så gick jag och Amanda ner på stan och shoppade. Wiii hittade jättefina saker som jag ska visa sen :D efter det tog vi en fika och pratade, så mysigt så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0