30/12 - 2012

Hejzzzzzzzzsvejzzzzz

Har precis kommit hem från en fika och lite shopping med Sofia :D köpte lite saker inför i morgon, typ strumpbyxor, lösögonfransar och kastanjevatten... Orkar inte sola solarium eftersom jag solade sönder mig i somras haha, så får hoppas att fejk ändå fungerar! Sa hejdå till Sofia också eftersom hon åker till Dubai i morgon och kommer inte tillbaka förrän jag redan åkt. Men vi har planerat våren och sommaren så bra så det är inga bekymmer alls :D

Ikväll ska jag och mammis gå på bio, ska bli supermysigt. Vi ska se den sista twilight eftersom ingen av oss har sett den än :D har tänkt se den i Paris flera gånger men vill se den på riktigt med svensk text och engelskt tal hehe... Så jaapp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0