5 December

Idaaag har jag haft en bättre dag än igår kan jag säga. Världens gulligaste stephie hade med sig lussebullar och choklad till oss på samhällskunskapen, så vi satt och läste om allt snökaos i Sverige, tittade på julgodisrecept och åt, samhällen blev alltså mycket roligare :D så trots att jag gått i skolan från 08 - 18 idag så har det gått bra. Lite deppigt att jag åkte sju i morse och kom hem sju på kvällen men finns inte så mycket att göra. Vi hade självförsvarslektion på idrotten också vilket var hur roligt somhelst! Vi fick alltså leva oss in i en situation där man är påväg att bli våldtagen/strypt osv och lära oss hur vi ska göra för att försvara oss och få bort personen från oss. Så himla bra verkligen! 

Nu kom jag hem för bara en liten stund sedan och väntar på middag. Imorgon har jag sovmorgon och efter skolan ska jag baka lussebullar med min värdfamilj :D jättemysigt verkligen. Känner att jag måste börja köpa julklappar snart också, stressen närmar siiiig! Mitt plan går om en halvtimme om exakt 2 veckor :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0