Andra advent



Har kollat julkalendern och ska strax bädda ner mig och titta på solsidan och äta pepparkakor från idag hehe :D Är extremt otaggad på att börja en ny vecka i morgon, det är väldigt mycket som pressar mig. Har en tre timmar lång essäskrivning i morgon, och på tisdag har jag nationella prov i matte 1b. Detta är bara början av veckan, sen fortsätter veckan på samma sätt... Nationella provet avgör hela min kommande termin, klarar jag det inte så kommer jag fly från det här landet :) Om jag inte klarar det, så kommer jag inte kunna läsa matte 3 i trean utan jag måste läsa matte 2 istället då jag måste läsa om matte 1 för tredje gången iår :) 

Innan jag avslutar vill jag bara säga grattis på födelsedagen till världens bästa pappa! Jag älskar dig så mycket♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! För jättelänge skrev du ett inlägg om hur du kunde skjuta upp din mens med p-piller typ. Jag skulle behöva skjuta upp min mens men jag vet inte hur och helst så att den bara inte kommer den månaden. Kram!

2012-12-10 @ 21:16:06
Postat av: SSOFIAS

CHECK YOUR ANSIKTSBOK !! :*

2012-12-11 @ 13:43:30
URL: http://www.SSOFIAS.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0