Opzii

Heeeeeeej trogna läsare!!!!!!

Beklagar min dåliga uppdatering, men har varit rätt fullt upp sedan jag kom till Sverige. Så har inte prioriterat datorn direkt hehe :D Men allt har varit toppen, speciellt julafton. Åh vad bra den var, mysigaste på länge! Alltid lika sorgligt när julen tar slut tycker jag, älskar hela stämningen liksom. Så jaa... orkar inte gå igenom alla dagar, men det har varit hur underbart somhelst :D

Vad som suger just nu är att Elsa inte är hemma, ALLTSÅ DET SUGER. Vet att du läser det här så vill bara säga att du är världens bästa♥ Har verkligen inte mycket att berätta, är hemma ikväll bara och tar det lugnt. Har saknat sånna kvällar i Sverige, med godispåsen och tusen avsnitt av OC. Hehe japp så jag tänkte passa på att blogga medan jag kan. Ska köra på nu resten av dagarna, ska verkligen försöka att skriva :D

Lite blandade bilder från veckan

Kommentarer
Postat av: Johanna

vad fick du i julklapp?? Hihi :)

2012-12-28 @ 22:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0