Sankta lucia

QUELLE JOUR!!! Åkte hemifrån idag redan 06.30 då vi skulle lussa för alla franska elever på morgonen. Första omgången var jag en tredjedels sekund från att svimma. Det började sticka i hela kroppen och det svartnade för ögonen, mådde så fruktansvärt illa så jag stod där och ba: nu händer deeeeet...... MEN av ett mirakel så fick jag tillbaka tillståndet hehe. Fick typ syrebrist eftersom jag hade ett ljus i handen pluus mina alla ljus på huvudet så det var nog därför. Men det var jättejättemysigt i allafall, älskar lucia :D :D

Efter det satt jag och skrev mitt nationella prov i 5 timmar i sträck.. Helt sjukt, men tiden gick ändå väldigt fort. OCH GISSA VEM SOM TYDLIGEN KLARADE DET?! JAAAAAAAG! Man har 4 st delar att göra, och efter att han hade rättat 2 delar så hade jag redan tillräckligt med poäng för att få E! Förstår ni vilken lättnad det här är? Obeskrivligt! Resten av alla poäng blir liksom bara bonus :D Åh vilken bra dag, nu känns allt så himla bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0