Sista helgen

Heeeeej! Har inte bloggat någonting eftersom det varit full rulle hela helgen!!!! Nej men Britta och Maria har sovit hos mig hela helgen eftersom min värdfamilj är bortresta. Igår hade vi lucia på dagen och sen drog vi ut i Paris på kvällen :D hade jättejätteroligt verkligen, var runt i Madeleine och St Germain, vid Palais royal, ja överallt typ. Det är så himla stora avstånd här ju, så det blev taxi 40 gånger och sen gå så mycket att fötterna typ går sönder. Men det är det värt :D

Nu är det frukost som gäller och sen ska vi på ytterligare en lucia för alla värdfamiljer och sånt. Ikväll sover mina tjejer här igen tror jag, så det blir riktigt mysigt! Vi hörs sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0