Sverige idag!

På beordring av mamma så ska jag nu skriva ihop ett inlägg!!!!!! Haha. Har seriöst legat över min väska som en säl och försökt stänga den i jaa... 1 timme kanske. Mitt i allt välte min kaffekopp ut över hela heltäckningsmattan samtidigt som den i sin tur tog ner min trave med skolböcker :) Full aktivitet alltså!!!!!! NU är dock väskan sprängfull och stängd, tro det eller ej.......

Nu är det BARA 2 timmar kvar tills jag ska åka och möta Britta. Hur får man 2 timmar att gå fort??? Je ne sais pas, c'est pas possible!!!!!!!! Mmmm annars då. Jag är förkyld. Jag längtar tills jag kommer till flygplatsen så jag kan fiiiiiika och köpa vit toblerone att knapra på på planet. OCH köpa lite julklappar :D appropå julklappar kan ju min mamma få priset som mest odiskreta tomte.... Hon är så rädd för att jag ska bli missnöjd så hon har skickat bild på det hon tänker köpa och ba: är detta ok?? SÖT MAMMISEN jag blir glad för allt♥ haha seriöst, bara jag får träffa alla så kommer jag vara lyckligast i världen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0