Uncover

Och så var det bara ETT enstaka dygn kvar tills jag får återse mitt kära Sverige (OCH VÄNNER O FAMILJ!). Har sprungit runt och packat halva kvällen och lyssnat på julmusik för att tagga lite extra :D har ätit väääärldens största portion med pasta nyss och är sådär mätt att man bara väntar på att byxknappen ska hoppa av :) Annars dåååååå, är sönderpeppad på livet!!!! Har börjat bli lite förskyld dock, så jag hoppas att jag kan sova bort det inatt. Tänkte ställa klockan på 10 imorgon och gå upp för att fixa det sista. Vid lunchtid ska jag ha lilla julafton med min värdfamilj en snabbis innan jag sticker iväg till flygplatsen vid fyra. Fasar inför att ta tåg och metro med gigantisk väska, men det är det värt i slutändan!!!!!!!

Nu ska jag skriva klart en uppsats som ska vara inne i morgon, och därefter ska jag sova. Tog btw världens sötaste bild idag på Katten (min värdsysters smeknamn hehe) och Snoopy, hunden. Dom vill inte att jag ska åka hem, nuttisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0