Internettrassel

Internet har inte fungerat på hela kvällen så har inte kunnat uppdatera eller nåt. Det fungerar knappt nu heller, men lite bättre så jag passar på att skriva lite snabbt innan det krashar :D har haft en jättebra kväll med pappa, det är bara jag och han här så det har varit mysigt! Vi packade upp direkt när vi kom hit och sedan lagade vi middag osv. Några barn som bor grannar med oss bjöd oss på en uppvisning på vår studsmatta sen också, minns när jag gjorde sånt för massa år sedan, åh det var så roligt :D sedan har vi bara tittat på solsidan och ätit massa gott. Webben suger btw, jag vet men jag kan inte ladda upp bättre bilder när internet suger hehe ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0